fredag den 11. november 2011

Temporarily out of order

Ja, det er altså mig. Midlertidigt ude af drift eller ihvertfald kun sporadisk fungerende. Denne gang er det dog ikke ADHD'ens skyld. Men jeg har fået tandpine. Noget så gevaldigt endda! Af hensyn til lidt mere sarte læsere, skal jeg nok lade være med at udpensle detaljerne. En hurtig google-search på "skjult visdomstand" vil dog kunne give et praj om hvad som er galt.

Heldigvis er jeg i bedring. Takket være klorhexidin, som jeg skal skylle min mund med 3 gange om dagen. Det ser nogenlunde sådan ud:
Men føj hvor smager det grimt!

Fordelen - hvis man partout skal se det på den lyse side - er at det har været ganske let for mig, at beslutte hvad vi skulle spise til aftensmad. Menuen har de sidste par dage således stået på karrysuppe, græskarsuppe og tomatsuppe. Ja, for der skal jo være lidt variation...

Glæder mig dog til at kunne tygge igen...

Peace and Love
Jette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar