søndag den 13. november 2011

Lydfølsom

Jeg er særdeles lydfølsom i øjeblikket. Det er ikke usædvanligt når man har ADHD, men i øjeblikket føles det bare ekstra slemt, så det har sikkert også lidt med tandpinen at gøre. Det fleste lyde runger inde i mit hoved og høje lyde gør decideret ondt.

Det var lidt af en prøvelse, da vi i går spiste aftensmad. Jeg havde min eks-mand på besøg, som spiste med. Han havde været så sød at hjælpe med indkøb, her mens jeg er midlertidigt ude af drift. Traditionen tro stod den på suppe. Jeg sendte længselfulde blikke efter sønnike- og eks-mands flutes. Hvem der bare kunne tygge...

Problemet med suppe er at det er flydende. Flydende = tydelige synkelyde. Den værste af alle kropslyde! Normalt kan jeg godt abstrahere fra det. Især hvis der er snak omkring middagsbordet. Men i går var den altså slem; gvulp, slurp, gvulp, klir, gvulp, klir, slurp, slurp, gvulp, klir, slurp, klir, gvulp, gvulp, slurp, gvulp, slurp, klir... ARGH!!!


Jeg formåede dog at bide det i mig. Jeg ved jo godt at det er mit hoved, den er gal med...

Peace and Love
Jette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar