søndag den 13. november 2011

Hvem f***** har flyttet min elmåler?

Nu er jeg jo generelt noget glemsom. Jeg var derfor vældig stolt over mig selv, da jeg for lidt siden gik ud for at aflæse min elmåler. Kun én rykkerskrivelse fra DONG, om at Vi har endnu ikke modtaget din aflæsning af elmåler 000000 på adressen: XXXXXX. Nu skulle jeg vise mig som et ansvarligt og voksent menneske. Altså sådan en som husker at aflæse elmåleren...

Så jeg gik ud af hoveddøren og til venstre, for at aflæse min elmåler, som sidder på venstre side af bygningen. Og så var den væk! Tænkte om jeg muligvis huskede forkert og tjekkede derfor også højre side. Altså bare for en sikkerheds skyld. Heller ingen elmåler. En anelse slukøret gik jeg derfor ind igen. Hvad hjælper det at huske at aflæse elmåleren, når DONG ENERGY - eller hvem den skyldige end måtte være - bare flytter rundt på den efter forgodtbefindende?
Jeg besluttede mig dog for lige at tjekke efter endnu engang, efter at have rationaliseret lidt på at man da ikke bare sådan lige kan flytte en elmåler. Så jeg gik ud igen og hvad finder jeg lige udenfor hoveddøren? Min elmåler! Kommer i tanke om, at det da vist nok også er min mors elmåler, som sidder på venstre side af bygningen...

HVOR DISTRÆT HAR MAN LOV AT VÆRE???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar