fredag den 21. oktober 2011

Jeg har ADHD på hjernen!

Ikke nok med at jeg har ADHD i hjernen. Jeg har det også  hjernen!
Det blev klart for mig tidligere i dag, hvor min skønne eks-mand (mere om ham på et andet tidspunkt) kom forbi. Han havde nogle ærinder i byen og jeg fik ham derfor til at hente en BH for mig, som jeg havde fået lagt til side i Tekinoktays Finest Lingeri. Under normale omstændigheder, ville jeg have revet posen ud af hænderne på ham og flået BH'en ud af silkepapiret, men i dag blev den bare lagt oven på mine evindelige rodebunker - og den ligger der endnu...

Egentlig tænkte jeg ikke videre over det, før han et par timer efter, spurgte mig om den passede. Selvfølgelig gjorde den det, jeg havde jo prøvet den i butikken, svarede jeg, og vendte tilbage til den blog jeg var i færd med at skrive. Du har altså ADHD på hjernen, sagde han lidt grinende. Normalt ville du have pakket BH'en ud med det samme. Jo jo, men jeg havde jo travlt med at skrive...
Men hvor har han dog ret! Den eneste ting som tilnærmelsesvis er lige så spændende som teologi; shopping! - var lige blevet slået med flere distancer, af ADHD.
Jeg undskylder mig lidt med at det i denne uge, er international ADHD awareness week og at jeg derfor er all-in, for at være med til at skabe større fokus omkring ADHD. Men under normale omstændigheder, er der ellers intet der kan stå mål med at pakke lækkert lingeri, ud af glinsende silkepapir.

Nå, jeg er nødt til at slutte for i dag. Jeg skal nemlig ordentlig tid i seng, for i morgen skal jeg til fredagsgudstjeneste sammen med nogle skønne mennesker. Men inden jeg går i seng, skal jeg liiige tjekke Facebook, læse mail og spille sudoku på computeren (det er sådan jeg kobler fra...). Og så var der vist også noget med en BH, der skulle pakkes ud af posen...

Over and out!
Jette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar