torsdag den 7. februar 2013

Første skoledag

Jeg hedder Jette. Jeg bliver snart 34 år. I dag var det min første skoledag. Det var en spændende dag, for jeg havde mit yndlingsfag. Mit yndlingsfag er Gammel Testamentlig Eksegese. Det kan godt være lidt svært at skrive, så på min skole kalder vi det bare for GT. GT er mit yndlingsfag, fordi man lærer mange spændende ting om gamle dage. Man skal også læse et mærkeligt sprog, hvor man læser den forkerte vej. Det kan godt være lidt svært, men man skal bare øve sig. Min lærer er sød og han skældte ikke ud, selvom jeg ikke havde nået at læse alt på det mærkelige sprog. Jeg kan godt lide at gå i skole, for jeg har nogle søde klassekammerater og man må godt drikke kaffe i timerne.

Jeg er startet op som fuldtidsstuderende igen. Jeg kan godt være bange for om jeg presser mig selv for hårdt, nu hvor der også sker så meget omkring sønnike. På den anden side, tror jeg også det er sundt for mig, at have noget andet at tænke på. Det gik ihvertfald op for mig efterfølgende, at det i små to timer faktisk lykkedes mig at tænke på noget andet, end hvor svært det er at være mig for tiden. Det er da altid en start...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar