lørdag den 5. maj 2012

Flere døde dyr...

Jeg fandt ikke nogen tarantel over eBay i denne omgang. Eller det gjorde jeg, men de fleste var så mærkeligt flade og jeg gider ikke samle på flade insekter. Men jeg fandt sådan en fin lille Eurychoera Quadrimaculata:


Og porto var endda på sælgers regning, så jeg gav kun 7,50$ for sådan en fin lille een. Hvilket vil sige at jeg heller ikke skal betale told eller moms. Har tjekket reglerne! Tro det eller lad være, men jeg er faktisk frygtelig autoritetstro.

Den blev også til en flot Batocera Hameridens:


Den var godt nok lidt dyrere, da jeg også skulle betale forsendelse. Til gengæld bliver den sendt fra England så mht. told er jeg homefree.

Jeg har allerede føjet flere annoncer til min ønskeliste og skal helt sikkert have købt nogle flere på et tidspunkt. Men det tager jo lidt tid, at opbygge en god samling.

- over and out -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar