torsdag den 4. april 2013

Vores .......... tandbørste...


Kan i huske den reklame Carlsberg kørte i 90'erne med Vores Øl? Temaet var et kollektiv hvor de var fælles om alt, ja, de havde sågar én fælles tandbørste, men øllerne var hippien (spillet af Ulf Pilgaard) ikke interesseret i at dele...

Jeg kan huskede jeg morede mig meget over reklamen, for hvem er så klamme at de ligefrem deler tandbørste?
Ja, det er sønnike og jeg så!
Vil for god ordens skyld nævne at det selvfølgelig ikke er/var tilsigtet, men vi har åbenbart begge været så tilpas distræte, at vi i en lille måneds tid (efter udskiftning) er kommet til at bruge den samme...

Jeg er i øvrigt spændt på hvilket konsekvenser det får for vores planlagte netværksmøde på sygehuset, at KL har lockoutet lærerne. Sidste møde blev aflyst da både sagsbehandler og skolepsykolog havde meldt afbud og mødet blev rykket 5 uger. Er det kutyme eller er jeg bare uheldig...?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar